Monkey-kaupat
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Monkey-kaupat
siis onko tuo englannin punta nykyään alle euron?
Re: Monkey-kaupat
Ei, 1 UK£ = 1.04097596 € noin suunnilleen tällä hetkellä vissiin.
"Telling people at a dinner party you drive a Nissan Almera is like telling them you've got the ebola virus and you're about to sneeze."
Re: Monkey-kaupat
juu ei mtn sittenkää
Viimeksi muokannut Timppasd, 03.01.2009 01:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
japsiraaseri
- Vip-käyttäjä
- Viestit: 180
- Liittynyt: 02.12.2006 18:18
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: Monkey-kaupat
Ei v**** s**tana *reps*. 
EDIT: Varmaan yksi maailman hölmöimmistä asioista on tuo kun ensin sattuu vaikka joku ihan pieni, hauska moka ja sitten mennään editoimaan koko viesti tai jopa poistamaan se. Vielä tyhmempää on se, kun kysytään ja sitten se vanha viesti editoidaan että "Ok selvä." Ei tämä foorumi nyt niin rajusti ole mihinkään täyttymässä, joku järki..
EDIT: Varmaan yksi maailman hölmöimmistä asioista on tuo kun ensin sattuu vaikka joku ihan pieni, hauska moka ja sitten mennään editoimaan koko viesti tai jopa poistamaan se. Vielä tyhmempää on se, kun kysytään ja sitten se vanha viesti editoidaan että "Ok selvä." Ei tämä foorumi nyt niin rajusti ole mihinkään täyttymässä, joku järki..
"Maineestamme huolimatta suurin osa meistä on heteroita"
http://www.dnsf.org
http://www.dnsf.org
-
ukkoperkele
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
-
japsiraaseri
- Vip-käyttäjä
- Viestit: 180
- Liittynyt: 02.12.2006 18:18
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: Monkey-kaupat
Kirjoitti muistaakseni "Jossain sivulla oli 1€ = 0,91£" tai jotain tuon suuntaista.
End of offtopic minun osaltani tässä.
End of offtopic minun osaltani tässä.
"Maineestamme huolimatta suurin osa meistä on heteroita"
http://www.dnsf.org
http://www.dnsf.org
-
ukkoperkele
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Monkey-kaupat
Jaa... Tästä on varmasti ollut aikaisemmin puhetta mutta olen niin laiska etten jaksa selata kaikkia sivuja läpi, että mitä maksaa p.kulut kun tilaa briteistä mankisälää jos ei puhuta mistään isoista tuotteista? Euroissa?
Gas, grass or ass. No one rides for free
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Monkey-kaupat
Mäkin voisin olla niin laiska etten jaksa vastata.
Siinä neljänkympin molemmin puolin. (punnissa)
http://www.ratesfx.com/rates/rate-conve ... GBP&cc=EUR
Tossa on hyvä valuuttamuunnin, josta saa tehtyä selaimeen aktiivisen kirjanmerkin, jolla saa helposti muunnettua valuuttoja nettisivulla euroiksi.
Siinä neljänkympin molemmin puolin. (punnissa)
http://www.ratesfx.com/rates/rate-conve ... GBP&cc=EUR
Tossa on hyvä valuuttamuunnin, josta saa tehtyä selaimeen aktiivisen kirjanmerkin, jolla saa helposti muunnettua valuuttoja nettisivulla euroiksi.
Viimeksi muokannut kurri, 05.01.2009 19:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
-
ukkoperkele
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
-
Zapperslam
- Viestit: 348
- Liittynyt: 21.09.2005 07:29
Re: Monkey-kaupat
tommoseet viestit jätä pois, ne on ihan turhia. Nostaa vain viestimäärää ja sitä kautta pippeliä ylemmäs.
Arvon wnb mode voisi myös itse harkita onko tämäkään viesti niin tarpeellinen... -Petu^
Arvon wnb mode voisi myös itse harkita onko tämäkään viesti niin tarpeellinen... -Petu^
145.3cc, 28mm mikuni yms...
Re: Monkey-kaupat
Joo nyt oon tilaamassa tuolta 24motosta, ja tarviisin tietää mitä nää tarkottaa?
Delivery
1. DHL
DHL 1 day delivery
Price: +41€
2.Postal delivery
The package will arrive to your local postoffice.
3.Payment
Credit Card
Pay with your credit card on our website. All information is encrypted and sent via SSL
Numeroin nuo kohdat, ja jos joku asiasta tietävä voisi selittä mitä nuo tarkoittaa?
Delivery
1. DHL
DHL 1 day delivery
Price: +41€
2.Postal delivery
The package will arrive to your local postoffice.
3.Payment
Credit Card
Pay with your credit card on our website. All information is encrypted and sent via SSL
Numeroin nuo kohdat, ja jos joku asiasta tietävä voisi selittä mitä nuo tarkoittaa?
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Monkey-kaupat
1. dhl, kuriirikuljetus, seuraavaksi päiväksi sulle.
2. postipaketti, haetaan postista
3. Maksu luottokortilla sivujemme kautta, tiedot kryptattu ja suojattu SLL-protokollalla.
2. postipaketti, haetaan postista
3. Maksu luottokortilla sivujemme kautta, tiedot kryptattu ja suojattu SLL-protokollalla.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Re: Monkey-kaupat
On se tuo kurri oikee jokapaikan höylä aina auttamassa ja vastaamassa
Kiitosta sinulle.
Täytyy vielä kysyä tämä, ettei tule mitään sekaannuksia.
Credit card payment
Choose your credit card type:
VISA
Mastercard/Eurocard
Credit card number:
Valid to (mm/yy):
/
CVC: (?)
Elikkä onko tuossa pakko maksaa joko Visalla, Mastercardille tai eurocardilla?Ettei käy tavan nettipankki?
Täytyy vielä kysyä tämä, ettei tule mitään sekaannuksia.
Credit card payment
Choose your credit card type:
VISA
Mastercard/Eurocard
Credit card number:
Valid to (mm/yy):
/
CVC: (?)
Elikkä onko tuossa pakko maksaa joko Visalla, Mastercardille tai eurocardilla?Ettei käy tavan nettipankki?
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Monkey-kaupat
no ei ainakaan noissa vaihtoehdoissa ole mitään tilisiirtoon viittaavaa, heitä mailia ja kysy käykö niin?
CVC on se koodi visassa takapuolella minkä tarvii noihin nettimaksuihin.
CVC on se koodi visassa takapuolella minkä tarvii noihin nettimaksuihin.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Re: Monkey-kaupat
Noniin, nyt täytyy ensin tilata osia tuolta OoRacingiltä, niin mitä alla olevat maksu jutut tarkoittaa?
1.Form for Phone and Post Orders
2.Paypal
3.Credit Card Payment Secured by Protx
Tänään pitäisi tilaus laittaa tulemaan.
1.Form for Phone and Post Orders
2.Paypal
3.Credit Card Payment Secured by Protx
Tänään pitäisi tilaus laittaa tulemaan.
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Monkey-kaupat
muutama sivu taaksepäin näistä oli juttua.
paypal on palvelu joka välittää maksuja, sinne kelpaa myös ainakin sammon visaelectroni.
ykkönen tulostaa vaan tilauslomakkeen
ja kolmonen on luottokorttimaksu.
paypal on palvelu joka välittää maksuja, sinne kelpaa myös ainakin sammon visaelectroni.
ykkönen tulostaa vaan tilauslomakkeen
ja kolmonen on luottokorttimaksu.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Re: Monkey-kaupat
Ite laitoin ton 3. vaihtoehdon. Se on melkeenpä normi tilisiirto..viltzu kirjoitti:Noniin, nyt täytyy ensin tilata osia tuolta OoRacingiltä, niin mitä alla olevat maksu jutut tarkoittaa?
1.Form for Phone and Post Orders
2.Paypal
3.Credit Card Payment Secured by Protx
Tänään pitäisi tilaus laittaa tulemaan.
Re: Monkey-kaupat
No jos ykkönen tulostaa vaan tilauslomakkeen, niin mitä hyötyä siinä on maksamisessa?
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Monkey-kaupat
Sen avulla voit tilata puhelimitse (siinä on tuotenumerot) tai postilla shekin kanssa.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Re: Monkey-kaupat
Joo no varmaan viisain vaihtoehto noista tuo kolmas
Pääasia että sais nyt tavaran tulee, niin projektikin jatkus 
Re: Monkey-kaupat
Juu itsekkin laitoin tuonne ooracingille tilausta, kun punta on niin alhaalla
. Tolla kolmannella vaihtoehdolla tilasin, kaikkein yksinkertaisin, jos ei ole paypal tiliä. Eikö noissa OOR tilauksissa mene pari viikkoa ennen kuin on paketti käsissä?
-
HPT
- Vip-käyttäjä
- Viestit: 871
- Liittynyt: 20.04.2008 21:19
- Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki
Re: Monkey-kaupat
piru, pitääköhän itekki sitte viritellä joku kimppatilaus kun pitäis magneetonkoppa ainaki saada 
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Re: Monkey-kaupat
Kyllä nyt on porukkaa tilaamassa OOR:ltä
Itellä kesti 3,5vko ja postikuluista tuli 80£ 
Re: Monkey-kaupat
Aika paljon oot saanu tilataRace_ kirjoitti:Kyllä nyt on porukkaa tilaamassa OOR:ltäItellä kesti 3,5vko ja postikuluista tuli 80£
Re: Monkey-kaupat
Kait tää nyt menee oikeeseen paikaan 
Oon tilaamassa tuolta ooracingiltä ja mulla on aktivoitu paypal tili.. Sitten kun valitten sen paypalin maksuvaihtoehdon niin se siirty sinne paypal sivulle ja tulee se maksu juttu. Sitten painoin sitä buy now mutta sitten se valittaa jotain että ei voi käyttää tiliä mitä ei oo aktivoitu.. bla bla blaa.. Tilillä on rahaa ja kaikki pitäis toimii
kellään muulla käyny näin? Alkaa vaan potuttaan kun osia tekis jo mieli 
E: E-mailiin siis tullu jo se juttu ja tili aktivoitu, mut ei toimi kuitenkaan :O Ja tililtä otettu kanssa sen 1,50 € ja laitettu se koodi sinne sivuille
Oon tilaamassa tuolta ooracingiltä ja mulla on aktivoitu paypal tili.. Sitten kun valitten sen paypalin maksuvaihtoehdon niin se siirty sinne paypal sivulle ja tulee se maksu juttu. Sitten painoin sitä buy now mutta sitten se valittaa jotain että ei voi käyttää tiliä mitä ei oo aktivoitu.. bla bla blaa.. Tilillä on rahaa ja kaikki pitäis toimii
E: E-mailiin siis tullu jo se juttu ja tili aktivoitu, mut ei toimi kuitenkaan :O Ja tililtä otettu kanssa sen 1,50 € ja laitettu se koodi sinne sivuille
Viimeksi muokannut kk58, 06.01.2009 23:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Yksi tyhmä kysyy enemmän kuin kymmenen viisasta ehtii vastata."