Yleistä keskustelua Mankeista
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
On.
"Telling people at a dinner party you drive a Nissan Almera is like telling them you've got the ebola virus and you're about to sneeze."
-
komentaja6666
Ei taija se perkeleen brandt vastata
Itettkin laitoin sähköpostia Brantille. Kuka laittaa pystyyn jonku adressin jossa nähtäs kuinka moni ostais uuden monkeyn? Itse en niin virallinen osaa olla
Mut hei ihan oikeesti 
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
-
tappokinnas
Mä luin jostakin, että uusia mankeja ei tuoda Suomeen, koska siihen liittyy joku jarrutesti hässäkkä? Väärässä varmaan oon, mutta tällänen juttu on takaraivoon porautuneena.. 
Moraali on kahle
Näinhän se menee juu 
Mankin jarruja ei jaksettu viedä testeihin, ei sillä etteikö ne olisi tarpeeksi hyvät. (tms)
Mankin jarruja ei jaksettu viedä testeihin, ei sillä etteikö ne olisi tarpeeksi hyvät. (tms)
-
komentaja6666
Paljonkohan mahtaisi maksaa nämä kaikki jarrutestit plus muut tyypitykset? Varmaan liian paljon kun ei sitä ole tähänkään päivään mennessä käytetty niissä testeissä. Hitto kun olisi 20000 ylimääräistä rahaa ja enemmän ikää niin pistäisin itse yrityksen pystyyn ja aloittaisin maahantuonnin. 
-
Zapperslam
ei varmaa olis hirveän kannattava yritys, ku samaa hintaa saa noita muovimopoja ja halvemmalla jinkku tonkkei. Nii jengi ostaa noita mielummin, ei ne tajuu mankin truu arvoa jne. Jotkut keräilijät sun muut truu manki miehet ehkä ostais mut siihen se varmaanki jäis.
aika sekava
aika sekava
145.3cc, 28mm mikuni yms...
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
jos tänää nappaa 5m€ ni mä hankin itelleni uuden mankin 
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
no nappasko
. Mulla oli vaan sen 2 oikein
ps. Uuet hymiöit on perseestä, jonke. vanhat takas 
Kuinka moni ensimmäistä mopoaan ostaja kaveri ostaa aiton Hondan, jos kiinamallin saa halvemmalla? Tai paremminkin, kuinka monen mopopojan isä ostaa lapselleen aidon Hondan jos kiinamallin saa paljon halvemmalla?
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
kuka edes ostais monkeyn, ku kaikki haluu yamahan tai terpin.
erpillä ku rymyää mettässä tulee jumalattomat naarmut 
-
tappokinnas
Se on kyllä tosi. Mullakin oli 2-vuotta derbi.. Ostin uutena kun täytin 15-vuotta 07-vuosimallin derbin ja pulitin itseni kipeeksi siitä. Ei sillä mihinkään metsään viitsinyt kauheammin mennä rymyymään kun tulee naarmuja kiiltäviin katteisiin tai jos kaatuu niin menee paskaksi.. Noi kalliit vehkeet on mun mielestä semmosia "herrasmies" mopoja, millä ajetaan vaan maantiellä. Tietenkin on aina ne nulikat jotka on syntynyt kultalusikka suuhun ja isä (huoh) ostaa mopon minkä nulikka sitten mällää kun ei sillä parin kuukauden päästä ole enää mitään mielenkiintoa siihen, kun se on jo vanha lelu ja villitys meni ohi. Sitten isukki ostaa kevarin..
Manki on katutykki järeimmästä päästä. Sillä kehtaa kaatuilla ja painaa metikössä niin että tanner tärisee. Mulla ei omassa oo edes sulaketta mikä vois kärähtää. Manki on tosimiehen mopo.
Manki on katutykki järeimmästä päästä. Sillä kehtaa kaatuilla ja painaa metikössä niin että tanner tärisee. Mulla ei omassa oo edes sulaketta mikä vois kärähtää. Manki on tosimiehen mopo.
Moraali on kahle
-
HPT
- Vip-käyttäjä
En nyt mitenkään ylistä tai paremmin kehu PV:tä, mutta pevukassa sama juttu, ajappa derbillä auton puskuriin niin saat hyvässä tapauksessa keulan mutkalle, monta muoviosaa paskaksi ja, no, ainoa hyvä terpin puoli, menee lunariin
Pevukassa menee ehkä etulokari rikki/mutkalle ja jos hyvin osaa törmätä niin pari halpaa muoviosaa rikki. Manassa sama juttu.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Peeveessä kyllä tuppaa lähes joka kerta kolarissa taipua runko siittä emäputken kohilta.
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Pv:t ja mankit menee kyllä isommassa törmäyksessä ihan kasaa, kun uusenskoissa selviää jopa pelkällä pumppujen vaihdolla.
-
HPT
- Vip-käyttäjä
Mutta vaikuttaako tuo pahemmin? Kaverilla on ainaki tankin etureunassa ja rungon välissä peukalon kokoinen välizuhari1 kirjoitti:Peeveessä kyllä tuppaa lähes joka kerta kolarissa taipua runko siittä emäputken kohilta.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Ja ajo-omituisuudet kohdillaan... 
Ei riemulla rajaa kun honleilla ajaa...
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
http://www.planetminis.com/f14/reynolds ... 86151.html
aika härö pakoputki
(ja mielenkiintosta palikkaa muutenkin...)
aika härö pakoputki
(ja mielenkiintosta palikkaa muutenkin...)
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Ei jumankauta...
Penkinlämmitin, mutta vielä takavalokin...! Muutenkin aika harvinaisen ryhdikäs jäykkäperä. 
Onko kellään hyviä ideoita miten saisin tehtyä ja kiinnitettyä laahauspalan yhteen takahaarukkaan?
Jääkiekosta palanen irti, siihen reikä ja takahaarukkaan kierteet. 
Muita hyviä ideoita? 
-
HPT
- Vip-käyttäjä
Puulistanpätkä, siihen reikä ja swingiin kierteet.
Onko kellään muulla käynyt niin, että huohotinletku jäätynyt, ja sitten mennyt vetoakselin stefa? Itellä kävi näin.