Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Jarso-
Viestit: 406
Liittynyt: 26.08.2007 10:07
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Viesti Kirjoittaja Jarso- »

Nyt on tulossa kromivanteet jotka pitää sitten laittaa kesäkuntoon. Sen jälkeen kun taas rahatilanne antaa periksi tulee alumiini swingi, korkeammat iskarit, soliferin tanko ja todennäköisesti joku levykeula jos halvalla jostain löytyy. Myöhemmin pitää sitten tuolle 110cc koneelle kaveriksi etsiä joku 20-22mm kaasari, mahdollisesti siihen virinokka, uudet rattaat (ketju on jo) ja siihen tulevalle putkelle äänenvaimennin. Sitten alkaakin olemaan suhtkoht valmis. :)
Wiibo
Vip-käyttäjä
Viestit: 874
Liittynyt: 17.04.2007 17:02

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Viesti Kirjoittaja Wiibo »

Virinokka ja 20mm Walbro tilaukseen Moposopista kunhan saan osasia myytyä.
Lukekaa saatana
Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Koscheck fanclub <3
Rospo
Viestit: 17
Liittynyt: 18.11.2007 21:53
Paikkakunta: Kitee

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Viesti Kirjoittaja Rospo »

Hyvinkin mahdollista että seuraavaksi tulee apinaan Monkeybikesta Kitacon 75cc sylinterisarja, Takegawan LCD mittari, Daytonan pikakaasu ja Kitacon sarvet. Mutta kuten arvata saattaa niin hintaa näillä on aika rutosti niin eipä ole ihan hetkeen vielä tulossa mitään :?
Tomppeli
Viestit: 70
Liittynyt: 08.02.2007 19:10
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Viesti Kirjoittaja Tomppeli »

Lorton phbg 16mm ja hilppeet.
....
HPT
Vip-käyttäjä
Viestit: 871
Liittynyt: 20.04.2008 21:19
Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Viesti Kirjoittaja HPT »

virinokka ja jotain hienouspaskaa.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Wiibo
Vip-käyttäjä
Viestit: 874
Liittynyt: 17.04.2007 17:02

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Viesti Kirjoittaja Wiibo »

Mulla sama ku HPT :)
Lukekaa saatana
Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Koscheck fanclub <3
sakke10
Viestit: 31
Liittynyt: 19.07.2007 21:51

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Viesti Kirjoittaja sakke10 »

Uudet lokarit, ketjut ja renkaat sekä alkuperäset honda tarrat -uudet, tankkiin ja sivukoppaan.
JÄBIKKÄ
Viestit: 41
Liittynyt: 11.12.2007 17:38
Paikkakunta: Hakojärvi

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Viesti Kirjoittaja JÄBIKKÄ »

pistin 20mm PHBG ja pari suutinta tilaukseen 8)
rahalla saa, ja manalla pääsee!:D
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=2&t=2574
Race_
Viestit: 387
Liittynyt: 13.11.2007 18:47
Paikkakunta: Rauma (Lapland city)

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Viesti Kirjoittaja Race_ »

Ostin juuri kaverilta 125cc motin 110€:lla, josta oli impulsikäämi, sekä sen paikka paskana. Vaihdoin koko staattorin vakioon ja lähti ykösellä käyntiin :P Ei oikeen tykkää vielä kulkea, mutta Minimotoracingilta pitäis tilata siihen 29mm Minkuni, sylinterin tiivisteet ja pika-kaasukahva. Sekä jostain löytää kunnolliset välit sille.. 8)
tukse
Viestit: 542
Liittynyt: 26.03.2008 15:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Viesti Kirjoittaja tukse »

Uutta kesänaikana tulossa:
-akku
-penkinpäällinen
-takalokarit (jos löytyy valkoinen)
-kahvat
-mittarin vaijeri
-ehkä kaasari (16mm)
-takakuraläppä
Honda monkey - it´s a legend
Masi-
Viestit: 441
Liittynyt: 10.03.2007 12:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Viesti Kirjoittaja Masi- »

Sitte joskus kun on rahaa niin orkkista rupean laitteleen:

-Tankin ja sivukopan tarrat
-Lampunkoppa
-Takalokari
-Etupään puslat
-Penkki verhoiltavaksi
-Maalautus orkkisväreihin
-ym. pikkuosaa

Pommimankiin:

-Renkaat
-Kone, saa tarjoilla leikanneita 110cc kiinankoneita
-ym. pikkuosaa
Hnda86
Viestit: 139
Liittynyt: 09.04.2008 18:17
Paikkakunta: Keitele

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Viesti Kirjoittaja Hnda86 »

Isompi kaasari tai uudet iskarit tai uusi taka-walo.
Jump or die
Holappis
Viestit: 540
Liittynyt: 06.11.2007 20:31
Paikkakunta: Kiiminki

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Viesti Kirjoittaja Holappis »

Uus kaasari, mittari, raaserit, ketjut ja kytkimeen sinne pikkukannen alle uudet osat. Ku sain sen säätö "levyn" kiertee ryssityä ja sen mutterinki :mrgreen:
Ahdin määrää tahdin
Kakkånen
Viestit: 103
Liittynyt: 12.07.2008 16:04
Paikkakunta: Ristiina

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Viesti Kirjoittaja Kakkånen »

Ainakin moposopin vanteet (C)
Grimnir
Moderaattori
Viestit: 2229
Liittynyt: 25.07.2008 23:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Viesti Kirjoittaja Grimnir »

Eri lampunkoppa tulee hankittua koska edellinen jostain saturnus antiikkimoposta :evil:
Muut osat onkin jo melkein kasassa. Jotain raisereita etsin vielä.
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
QLX
Viestit: 157
Liittynyt: 16.07.2008 17:09
Paikkakunta: Vammala

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Viesti Kirjoittaja QLX »

uus putki
sorrow
Viestit: 51
Liittynyt: 13.12.2007 16:43
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Viesti Kirjoittaja sorrow »

Daytona kytkinjouset ja DPR ''high performance'' kytkinlevy...
honda monkey 1997: 50cc, um-kansi, 14-39
huiput n.45km/h :D
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=2&t=2832 <-- mankini mun
jhuupe
Viestit: 95
Liittynyt: 21.07.2008 02:04
Paikkakunta: Läbbi, Tornio

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Viesti Kirjoittaja jhuupe »

Nyt on suunnitelmissa:
-Koropamput
-Uus putki
-Uudet värit tankkiin ja sivukoppaan
-Heidenaut
-Varmaan 16mm phbg :P
Mahotonta meininkiä..
Yamaha Dt Re
Keinone
Vip-käyttäjä
Viestit: 344
Liittynyt: 11.08.2005 20:08
Paikkakunta: Toholampi

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Viesti Kirjoittaja Keinone »

Doodi, tilasinpa sitte MiniMoto Racingilta 150cc koneen :D (C)
CrOel
Viestit: 18
Liittynyt: 23.06.2007 10:59
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Viesti Kirjoittaja CrOel »

Paljon bensaa ja sitte öljyy. :shock:

Jos tarvii tilata uusia osia, niin sitten se on vain tilattava.
zuhari1
Vip-käyttäjä
Viestit: 470
Liittynyt: 31.05.2006 11:59
Paikkakunta: Sastalama

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Viesti Kirjoittaja zuhari1 »

Keinone, ratkasujen äiti...

Kai sitä keula täytyy ostaa.
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
haraa
Viestit: 169
Liittynyt: 26.08.2008 20:33

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Viesti Kirjoittaja haraa »

seuraavaks varmaan stongan ja kiinnikkeet :D (onko kellään muuten myynnissä :D )
Teuska
Viestit: 4
Liittynyt: 18.05.2008 22:56

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Viesti Kirjoittaja Teuska »

taakke levyjarru setti, etee uus keskiö,uus swingi + pamput ja mahdollisesti 140-150cc motti
Keinone
Vip-käyttäjä
Viestit: 344
Liittynyt: 11.08.2005 20:08
Paikkakunta: Toholampi

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Viesti Kirjoittaja Keinone »

Keinone kirjoitti:Doodi, tilasinpa sitte MiniMoto Racingilta 150cc koneen :D (C)
Nytte on pakko vielä tähän väliin sanoa, että ei haittaa, vaikka huomena 10.09.08 tulee maailmanloppu, sillä meitsi on ajanu mankilla joka lyö kaasusta sutia ainaki kakkos vaihteella :D
lokitekki
Vip-käyttäjä
Viestit: 1918
Liittynyt: 15.04.2006 21:19

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Viesti Kirjoittaja lokitekki »

taitaa pitää paikkansa 15hv lupaukset? :D
huomena se varmaan tuntuu jo laiskalta :mrgreen:
Vastaa Viestiin