Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
tänään vaihdoin öljyt ja aloitin tekemään keulimarautaa, huomenna valmis!
http://www.vimeo.com/7071971 2k9 STUNT
-
monkey-speed
- Viestit: 303
- Liittynyt: 08.08.2005 22:13
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Ketjut kiristin ja öljysin
Kaikkia vammoja ei voi korjata. Asennevamman voi. Käytä turvavyötä.
syyllinen.fi
Turbo-Saabin ratissa kelpaa hymyillä!
syyllinen.fi
Turbo-Saabin ratissa kelpaa hymyillä!
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Kytkinkopan sain jo melkein kiillotettua, säädin venanvälykset, putsailin sieltä täältä, vaihdoin eteen jarrukengät.. Vielä pitäs hakee jotkin hyvät öljyt koneeseen.
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Vaihdoin tulpan, keulan holkit, mittarinvaijerin ja putsailin mottia ku oli niin täynnä paskaa 
-
HPT
- Vip-käyttäjä
- Viestit: 871
- Liittynyt: 20.04.2008 21:19
- Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
uudet letkut lauhduttimeen tuli, jos sitä vielä hinkkais sen lauharin kunnolla puhtaaks.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
laitoin takapyörään yhen holkin ja kiristin ketjut 
honda monkey 1997: 50cc, um-kansi, 14-39
huiput n.45km/h
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=2&t=2832 <-- mankini mun
huiput n.45km/h
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=2&t=2832 <-- mankini mun
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Maalasin etukeskiön ja jarrukilven punaseksi, kasasin sähköt ja valot takasin ja öljysin vaijerit.
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Eilen hitsailin 150cc:n monkelin takahampin pultit kiinni takahamppiin, ku irtoilevat
Napaki jo revenny yhen pultin kohilta, toivottavasti pysyy ny läjäsä. 
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Selvästi liikaa tehoa 
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
viikonlopun aikana korjasin vilkut ja muut sähköosat, vaihdoin öljyt, vaihdoin takarattaan (40 --> 42), säädin venat ja laittelin muuten kuntoon koska kohta saan kohtin nii pääsee ajelee 
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Vaihoin nastarenkaan eteen, vaihoin jarrupalat eteen, säädin kaasaria ja kävin kaikki pultit läpi että onko kireellä.
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Tuosta tuli mieleen, että kun minulla on yksi nastarengas ja tällä hetkellä edessä originaali tractor grip ja takana nokian finnspeed, niin kannattaisiko talveksi pistää se nastarengas eteen vai taakse kun ihan normaalisti tieliikenteessä ajan sillä talven?juQ kirjoitti:Vaihoin nastarenkaan eteen,
Sitten aiheeseen, tänään tein sellaisen hurjan tempun, että pistin roiskeläpän kiinni.
-
HPT
- Vip-käyttäjä
- Viestit: 871
- Liittynyt: 20.04.2008 21:19
- Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
itekki laittasin vissii eteen, paljo helpompi sit leikkiä vielä ku ei oo nastaa takana 
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Itse laitan sen takia eteen, ettei kesken leikkimisen lähe erurengas alta..HPT kirjoitti:itekki laittasin vissii eteen, paljo helpompi sit leikkiä vielä ku ei oo nastaa takana
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
-
HPT
- Vip-käyttäjä
- Viestit: 871
- Liittynyt: 20.04.2008 21:19
- Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
tuota kans ite ajattelin. mukava jäällä leikitellä...
edit: pisteitä muutama liikaa
edit: pisteitä muutama liikaa
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
No kaikenlaista "hienonnus" työtä olen tässä väsäillyt. Maalaillut lokarit, jalan, sarvet, vaihdepolkimen, käynnistyspolkimen, jarrupolkimen ja jotain pientä. Myös olen huomannut, että välillä kannattaa vaihdella pultteja. 2 vuoden takaa irroitetut ruosteiset pultit olivat aivan "finaalissa". :p Putken teko myös käynnissä.
-
Zapperslam
- Viestit: 348
- Liittynyt: 21.09.2005 07:29
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
lauantai illalla vedin männän halki rälläkällä kun ei muuten lähteny veivistä irti, kun männäntappi oli leiponut veiviin kiinni se lähti sitte vasaralla ja papukaija pihdeillä vääntämällä.
btw leipo manki 5 20 minuutin sisään sitten vasta lopetti käynnistymisen. Oli kyllä mäntä ja pyttykin siisä kunossa.
btw leipo manki 5 20 minuutin sisään sitten vasta lopetti käynnistymisen. Oli kyllä mäntä ja pyttykin siisä kunossa.
145.3cc, 28mm mikuni yms...
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Pakko copy pastea tänne kaverin kirjoittama kuvaus ajotusten säädöstä käytännössä, kun on tuotaki huoltotoimenpidettä tullu paljon harrastettua. 
Ville sanoo:
"koppa auki, hampikasta vääntää irti, meisselillä sormeen, verta, hampikas kiinni, laastari, polokasu, hemmetti en pyörittäny konetta, koppa auki, hampikas irti, verta, laastaria"
Ville sanoo:
"koppa auki, hampikasta vääntää irti, meisselillä sormeen, verta, hampikas kiinni, laastari, polokasu, hemmetti en pyörittäny konetta, koppa auki, hampikas irti, verta, laastaria"
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Maalailin vanteita ku oli päässy menee huonoon maaliin. 
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
15mm PHBG:n laitoin kiinnii, aluks meinasin et otan saman tien pois ku toimi ihan paskasti mutta neulaa päätin vielä huvikseen säätää niin johan rupes toimimaan
Mäkiinkään ei nopeus paljoa tipu enää 
-
komentaja6666
- Viestit: 186
- Liittynyt: 14.07.2008 20:30
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Ylivuotohanan pistin tukkoon ja keke mankiin kiinni-> heti ensimmäisellä käymään iloisesti surraten. Aika vaarallisen liukasta muuten nytten talvikeleillä ajella noilla kesäkumeilla, kun rupeaa aina välillä jo iteksiiänkin nakkia jauhamaan 
-
Zapperslam
- Viestit: 348
- Liittynyt: 21.09.2005 07:29
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
eile illalla otin yhestä honleista koneen irti rungosta ja purin yläkerran kun ei ollut puristuksia ja ei mennyt käyntiin nii syyks paljastu että kummatkin venat ei menny kiinni kunnolla ja nyt ne hiotiin ja kasattiin ja toivotaan että toimii nytten.
145.3cc, 28mm mikuni yms...
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
vaihdoin iskarin pultin, kun katkes keulimistappien ansiosta. 
rahalla saa, ja manalla pääsee!:D
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=2&t=2574
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=2&t=2574
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
eilen laitoin uudet 310mm koro jouset,piperin, uudet tupit ja pesin.