Eli tein tälläse ku en ainakaa löytäny toista...(poistakaa jos on toinen samanlaine)
Tein tälläsen kuvan että jos ei nyt juuri satu olemaan mikään paksu massi niin 12€:llä saat näin kaunista jälkeä vakioputkelle (jos tuota voi sanoa "kauniiksi") http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/22178
ja jos ei ole vakioputki tallella nii kannattaa TEHDÄ ITSE.
EDIT: ja tosiaan laittakaa vaan lisää hyviä halpatuning ehdotuksia...
Maalaa ite osat, rengastekstit, tarrat, putken tekee ite, peräkärryn takavalo, kiillottaa osii, ostaa käyettyn osii. Tossa nyt jotain tapoja tuunata. Omaan mankiin en oo muuta "tuning" osaa ostanu ku koroiskarit. Osia oon irrottanu/ muokannu/ tehny ite.
jos on jotkut kumit mankissa niin polttaa kummatki ihan sileeks nii saat s-moto kumit alle.
tanko on helppo tehdä itse.
maalaa ja tekee kaikki pohjatyöt ite.
takavalopoikki ja penkin alle vaikka. (mielestäni ruma:P)
Siin pari ja ohan noita paljon, tekee vaan ite mahdoillisimman paljon tai kavereitten kautta halvalla.
Ite oon ainakin todella paljon hommannu osia projektimankiin osia purkupyöristä tai sitten tuttujen talleista sellasia osia joita he eivät tartte ja saanu halvalla tai jopa ilmaseks. Niistä sitte muokannu tai sitten tehny ite osia. On projektin budjetti pysyny tolla tyylillä melko alhaalla
Juuh aika helppoo ite tehdä kaikkea valon telineitä tai muuta ja kaikkee maalailla vaikka maali ei pysyisi kuin vuoden ni se tulee halvemmaks ku maalautta mutta se kestää kyllä hyvin.. ja jos on materiaalia tehdä ni kannattaa ite väsätä..
Ostaa kokonaisia mankeja. Itse ostin yhen mankin 20€ ja laitoin siitä ohjaustangon, kiinikkeet ja yläkolmion, lisäksi käynistys poljin ja cdi poksi tuli laitettua siitä myös.
Tällä hetkellä tiedossa mini mönkijä jossa mankin kone 35€. Mitäköhän hauskaa siitä löytys mankiin. 70cc ? Ja oon löytänyt nuo kavereilta
Onkos tullut mieleen, että ehkä kaikki eivät voi laittaa sitä 1000e mopon tuunaukseen? Itsekkään en laittaisi mitään 200e putkea, kun ite tekemällä saa hienon, jos osaa. Ja se on vielä ilmasta/ melkeen ilmasta. Poropeukalot onkin sitten toinen juttu, mutta ne voi sitten ettiä käytettyjä osia.
öljynlauharinkin saa itte väsättyä. jos löytyy vanha/hajonnut jääkaappi,niin sielä takana on se putkisto ja jäähdytinripoja, niin leikkaa siitä yhen mutkan poijes ja kun nuo ryöstölaipat maksaa maltaita niin poraa itte reijät vakio laippaan,vetää kierteet kierretapilla ja hommaa jostaa sellasen pulttisydeemin missä on letkulle se kulmahomma junou aika amis mutta halpa ratkasu
Ketjusuojat on rumia ja turhia. Kuka sitä jalkaa sinne taaksepäin sörkkii. Ei oo ikinä menny lahjen ketjujen väliin vaikka stunttitapilla jalka on aika usein. Bilteman leditakavalo, 10e. Halpatuningia. Ite löysin toimivan derbin leditakavalon maasta Oli DIY teline hajonnu jollain. Pure halpatuning.
tekee rengastussaukset, ite tekee kilventelineen, löysin pipergrossin maasta , ostaa käytettyjä osia, ja kromi iskarit, maalaa osia niinku mangeeto ja kytkin koppa mustaksi
Kääntää takavalon polttimon toisinpäin niin tulee kirkas takavalo Kannattavaa varsinkin kun se takavalon lanka on palanu nii pistää sitte jarruvalon palamaan jatkuvasti, säästää jopa euron
Apes kirjoitti:Kääntää takavalon polttimon toisinpäin niin tulee kirkas takavalo Kannattavaa varsinkin kun se takavalon lanka on palanu nii pistää sitte jarruvalon palamaan jatkuvasti, säästää jopa euron
Ei se mulla ainakaan mene sinne kuin silleensä yhdessä asennossa, eli ei voi pistää jarruvaloa palamaan takavalona. Vai miten sä oot saanu sen sinne menemään?