kananen kirjoitti:Eipä kait.zaku kirjoitti: kuuluuko parkkivalon palaa samaan aikaan kun "päävalo"?
Mulla ainaki Skyteamin piikkimankissa palaa parkki samaan aikaan kun ns. päävalo. Niinhän on myös autoissakin
kananen kirjoitti:Eipä kait.zaku kirjoitti: kuuluuko parkkivalon palaa samaan aikaan kun "päävalo"?
karvanoppa^ kirjoitti:ite oon laittamassa etuvaloon sinisen hohtorenkaansitte takavaloksi tulee auton "äärivalo" (eli mitä on nuissa peräkärryissä sun muissa) jonka sisää tulee siniset ledit. ledipaketissa lukee että ne on 20 mA/3.0V, eli pitääkö niitä laittaa sitte 2 sinne? ku on 6v sähköt ja mun käsittääksen sen pitäs toimia nii ku jos niiden kahen ledin volttimäärä lasketaa yhtee niin tulee 6V
Ei muuten kestä ainakaan pidemmän päälle, tarvii vastuksen rajoittamaan virtaa. 6v on vain niiden ledien kynnysjännite, eli jos jännite ei nouse yli kuuden voltin ne ei edes syty. Ja jos haluat vähän lisää kirkkautta kannattaa laskea se vastus vaikka 30mA virralle niin ledi saa vähän liikaa virtaa ja on hieman kirkkaampi mutta ei pala niin kauan kuin tehdas lupaa sen palavan...Tomi kirjoitti:Joo kyllä ne kestää ku kaks laitat.
Jontus kirjoitti:Olisikos kellään laittaa kuvaa ajovalon kiinnityksestä?

Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
NO esim ton takia.Wiibo kirjoitti:Koska jostain voi saada halvemmalla?

laita bmw e30:een tarkoitettu angel eyes rinkula sinne, on saman kokoiset umpiot niin pitäs sopiazemz kirjoitti:Onko kellään kikkoja, joilla orkkis etulamppua saisi hienommaksi?
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?