Pikkuviat
Alueen säännöt
• Käytä hakua ennen uuden viestiketjun luomista. Samaa ongelmaa on ehkä jo käsitelty.
• Liitä apukaavake viestiisi! Muiden on helpompi neuvoa sinua.
• Otsikoi aihe niin, että se kuvaa jo vikaa. EI siis otsikkoja tyyliin "mikä vikana?" tai "omituista..".
• Käytä hakua ennen uuden viestiketjun luomista. Samaa ongelmaa on ehkä jo käsitelty.
• Liitä apukaavake viestiisi! Muiden on helpompi neuvoa sinua.
• Otsikoi aihe niin, että se kuvaa jo vikaa. EI siis otsikkoja tyyliin "mikä vikana?" tai "omituista..".
Re: Pikkuviat
sillä perusteella että hänen tekstistä päätellen ei oo tarpeeks puristuksia niin ensimmäisenä tuli mieleen venttiilivarren kumit.
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski! 
Mites venanvarren kumit merkkaa puristuksiin 
125cc jincheng
Kiinni: 125cc Ducar, 26mm mikuni, tehari ja 17/28
ainekaan mulla ei vääntäny manki yhtään kun ne oli menny paskaks. Mut voihan se olla että oon käsittäny jotain pahasti väärin 
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski! 
Silloin jos ne on paskana, niin kone savuttaa, koska öljyä saattaa päästä palotilaan. Puristuksiin ne ei kyllä mitään merkkaa 
125cc jincheng
Ei öljyn tarvitse välttämättä edes päästä palotilaan, pakokaasun kuumuus saa jo sen palamaan. Olettaen että pakovenan varren kumi vuotaa. 
Speksit: 115cc, matala Dax-kansi, inner rotor kit, kp-mäntä, "26mm" kassu.
Video: http://www.youtube.com/watch?v=usKRcUNgeWM
Video #2: http://www.youtube.com/watch?v=5pZ9t5Nkr2E
No joo musta tuntuu, ettei se pääsisi pakovenan puolelta palotilaan, vaikka pakokaasu ei sitä öljyä sytyttäisikään
Ei helvetti. Omalta osaltani lopetan tämän pilkun nussimisen ...
125cc jincheng
Mites tota kun säädöt on 17mm kekessä hyvät ja toimii hyvin, paitsi että ryypyllä ei pysy lainkaan päällä. Kannattaako sille jotain tehrä. 
No eikös se ole normaalia että ei pysy ryypyllä käynnissä. Menevät nimittäin aika rikkaalle nuo seokset kun kääntää sen päälle.
Speksit: 115cc, matala Dax-kansi, inner rotor kit, kp-mäntä, "26mm" kassu.
Sulla käy mopos rikkaalla, jos noin tekee.
125cc jincheng
Mä en tajua mitä porukat ihmettelee ku ei toimi ryypyllä... Eihän sen kuulukkaan toimia. Tai jos toimii ni on pikkasen laihalla ilman ryyppyä
Kun ajattelee, niin ryyppyhän vähentää moottorin ilmansaantia varmaan 20-40% Kun eikös ryyppy ole vain käynnistyksessä avuksi, jos ihan kylmänä on kone niin ryyppy kyllä auttaa kummasti.
Kun ajattelee, niin ryyppyhän vähentää moottorin ilmansaantia varmaan 20-40% Kun eikös ryyppy ole vain käynnistyksessä avuksi, jos ihan kylmänä on kone niin ryyppy kyllä auttaa kummasti.
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
No joo, mutta ei ryyppy sellainenkaan saa olla, että mopo sammuu heti, jos ryyppyä vetää.
125cc jincheng
-
suklaamonni
moro
mulla on skyteam monkey jossa ei toimi etuvalot, ei pitkät eikä lyhyet.
akku on täynä, sulake on ehjä, vilkut toimii, takaata olen ottanut vilkut pois tarakan takia, johdot on ehjät. olen kerran ostanut jo uudet polttimot mutta paloivat vain 10min ja poksahtivat taas :/
missä vika?
akku on täynä, sulake on ehjä, vilkut toimii, takaata olen ottanut vilkut pois tarakan takia, johdot on ehjät. olen kerran ostanut jo uudet polttimot mutta paloivat vain 10min ja poksahtivat taas :/
missä vika?
jännitteensäädin pask.suklaamonni kirjoitti:moro
missä vika?
Oletko varma, että valosi poksahtivat, ettei sieltä ole vain sen lampun kantaan osuvat kosketuspinnat hapettuneet? itselläni teki suunnilleen samanlaista, kun oli ne hapettunut.
125cc jincheng
Kuinka on muilla nuo skyteamin koneet kestäneet?
Tulin vain miettineeksi että kuinkahan kauan tuolla kannattaa ajaa ilman koneen avaamista jos huoltaa todella hyvin... Kannattaisiko tehä koneremppa 15t km kohdalla? --- jos tuo nyt todella semmosia lukemia kestää.
Tulin vain miettineeksi että kuinkahan kauan tuolla kannattaa ajaa ilman koneen avaamista jos huoltaa todella hyvin... Kannattaisiko tehä koneremppa 15t km kohdalla? --- jos tuo nyt todella semmosia lukemia kestää.
-
Zapperslam
eipä varmaa joudu sun aikana ku tuo kone on sulla niin mitään kone remppaa tekemään, jos kerran huollat hyvin sitä. Ellet meinaa kone remplla sitä että säädät venat ja vaihat männät niin, venat säätä 5k välein ja männän vaikka 10-15k välein.
145.3cc, 28mm mikuni yms...
Ois semmone ongelma tän lähesvakioritsan (kurit heivattu) kanssa, että savuttaa valkeahkoa savua ja puskee veden ja noen sekoitusta putkesta melko reilusti. Venavarren kumit menossa luultavasti kohta vaihtoon, mutta tuon (kondensio?)veden määrä hieman hämmästyttää. Kuitenkin käy todella nätisti, eikä mitään ääniä/lussumaisuutta havaittavissa.
E: avasin pytyn ja havaitsin, että sielläkin jokapaikka sen märän paskan peitossa. Vaihdoin venttiilinkumit, mutta sekään ei auttanut, ja testivaiheessa koko ruoska hyyty kokonaan. Sen jälkeen ei ottanu enää jenkkaa juuri ollenkaan. Missä kelessä vika?
E: avasin pytyn ja havaitsin, että sielläkin jokapaikka sen märän paskan peitossa. Vaihdoin venttiilinkumit, mutta sekään ei auttanut, ja testivaiheessa koko ruoska hyyty kokonaan. Sen jälkeen ei ottanu enää jenkkaa juuri ollenkaan. Missä kelessä vika?
Viimeksi muokannut Kuru, 19.04.2008 19:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
vartapower
- Vip-käyttäjä
Haittaakohan ku mulla kuulu kytkimestä melkonen kolina, mut silti se toimii ihan oikein? ja mistä moinen kolina vois johtua? (siis tiedän sen että se on kytkin koska vetää kytkinkahvan pohjaan niin se kolina loppuu melkeenpä kokonaan)
Tiiätkö että onko sulla sielä kytkimesä se "outside" prikka paikallaan? Itellä kuulu semmosta nakutusta ilman sitä prikkaa, mutta kytkin toimi ihan normaalisti.
-
vartapower
- Vip-käyttäjä
Kyllä se mun mielestä pitäs olla paikallaan, saas nyt nähdä johtuuko öljyistä ku mulla on Hondan omat 10w40 öljyt ja aattelin nyt näin kesäksi vaihtaa 15w50 Repsolit.
Kukaan tiejä?Kuru kirjoitti:Ois semmone ongelma tän lähesvakioritsan (kurit heivattu) kanssa, että savuttaa valkeahkoa savua ja puskee veden ja noen sekoitusta putkesta melko reilusti. Venavarren kumit menossa luultavasti kohta vaihtoon, mutta tuon (kondensio?)veden määrä hieman hämmästyttää. Kuitenkin käy todella nätisti, eikä mitään ääniä/lussumaisuutta havaittavissa.
Hui saatana, lopeta se ajaminen heti, ja avaa kytkinpuoli. Sulla on kytkinkellon ruuvit hiukka auki. Ittelläni teki juuri samaa, enäk jaksanut avata, niin vähän ajan päästä oli ruuvit läpi kytkinpuolen kopam.vartapower kirjoitti:Haittaakohan ku mulla kuulu kytkimestä melkonen kolina, mut silti se toimii ihan oikein? ja mistä moinen kolina vois johtua? (siis tiedän sen että se on kytkin koska vetää kytkinkahvan pohjaan niin se kolina loppuu melkeenpä kokonaan)
Purappa koko yläkerta, ja katso, onko männänrenkaat kunnossa.Kuru kirjoitti:Ois semmone ongelma tän lähesvakioritsan (kurit heivattu) kanssa, että savuttaa valkeahkoa savua ja puskee veden ja noen sekoitusta putkesta melko reilusti. Venavarren kumit menossa luultavasti kohta vaihtoon, mutta tuon (kondensio?)veden määrä hieman hämmästyttää. Kuitenkin käy todella nätisti, eikä mitään ääniä/lussumaisuutta havaittavissa.
125cc jincheng
-
vartapower
- Vip-käyttäjä
No oon mää tuolla jo kesästä asti rullannu että se on kolissu eikä oo vielä tullu mitäänHui saatana, lopeta se ajaminen heti, ja avaa kytkinpuoli. Sulla on kytkinkellon ruuvit hiukka auki. Ittelläni teki juuri samaa, enäk jaksanut avata, niin vähän ajan päästä oli ruuvit läpi kytkinpuolen kopam.
No joo, mutta muista sitten, että mää olen varoittanut, kun ne pultit iskee sieltä kytkinpuolen paskaks 
125cc jincheng