Haku löysi 35 tulosta

Kirjoittaja JÄBIKKÄ
10.08.2009 14:59
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Vastaukset: 1549
Luettu: 292615

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

piti pako venttiili vaihtaa kun oli menny jotenkin mystisesti kieroon :think:
ja eilen piti vaihtaa nokka aksila kun oli nokka rattaan pultit menny poikki :shock:

E:ja lisää korjattavaa löyty! Kun lähin ajeleen niin pamahti nokkarattaan se suoja lätkä paskaks :o
syynä oli kiero nokka ratas.
Kirjoittaja JÄBIKKÄ
18.03.2009 20:49
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Tänään Mankiin tullut vika, rikki mennyt osa etc.
Vastaukset: 281
Luettu: 54321

Re: Tänään Mankiin tullut vika, rikki mennyt osa etc.

tänään meni takarenkaan laakerit paskaks :evil:
mutta olihan nua kiinan laakerit jo melkeen 3 vuotta kestäny :lol:
Kirjoittaja JÄBIKKÄ
14.12.2008 16:12
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Vastaukset: 1549
Luettu: 292615

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

vaihdoin iskarin pultin, kun katkes keulimistappien ansiosta. (N)
Kirjoittaja JÄBIKKÄ
11.10.2008 10:57
Keskustelualue: Tuning ja parantelu
Aihe: Öljynjäähdyttimet
Vastaukset: 338
Luettu: 168371

Re: Öljynlauhduttimet

monkey-speed kirjoitti:Miks pitäs ostaa jostain muualta kuin Moposopista?
hinta vertailuavaan aateli.
Kirjoittaja JÄBIKKÄ
10.10.2008 21:33
Keskustelualue: Tuning ja parantelu
Aihe: Huohotin
Vastaukset: 217
Luettu: 154915

Re: Huohotin

Hal0 kirjoitti:Niin on mutta eikös jotku oo laittanu sen kanteen, imuvenan korkin paikalle vai oonko nähny omiani..?
mula on imuvenan korkis ja hyvin toimii! 8)
Kirjoittaja JÄBIKKÄ
25.08.2008 14:01
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Ohitin
Vastaukset: 1008
Luettu: 257346

Re: Ohitin

Juissi kirjoitti:Eno selitti, että oli laittanut vastuksen toimimaan vapaavaihteen merkkivalon kautta ja johdot johtosarjan sisälle. Se patentti toimi sillain että aina vaihteen ollessa päällä rajotin sammu ja toisteppäin.
veljellä oli joskus samalainen viritys 8)
Kirjoittaja JÄBIKKÄ
11.07.2008 00:19
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Raadosta radalle? pr0ject hatebreeder| Perä s.8
Vastaukset: 163
Luettu: 23405

Re: Pommimankista helmeks

ei noihin kiinan mottehin saatota käämiä erikseen, vaan pitää hommata koko pohja levy :(
e:oon hidas
Kirjoittaja JÄBIKKÄ
30.06.2008 23:24
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Honda monkey 160cc
Vastaukset: 105
Luettu: 49944

Re: Honda monkey 160cc

voi pikkusen ampasta tolla myllyllä!! :twisted:
mikkäs välit meinaat pistää?
Kirjoittaja JÄBIKKÄ
30.06.2008 13:08
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Honda Monkey 98" Projekti
Vastaukset: 147
Luettu: 15440

Re: Honda Monkey 98" Projekti

mikset maalaa samantien ruiskulla?
kun muuten joudut tekemään pohjatyöt uudestaan :roll: .
Kirjoittaja JÄBIKKÄ
29.06.2008 22:05
Keskustelualue: Tuning ja parantelu
Aihe: Kierroslukumittari
Vastaukset: 209
Luettu: 46761

Re: Kierroslukumittari

mihin ne mittarin johdot yleensä menee,kun löysin tallista sellasen mittarin josta lähtee 2 johtoo.
Kirjoittaja JÄBIKKÄ
19.06.2008 15:42
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Yleinen Öljy/voiteluaine topic
Vastaukset: 548
Luettu: 232267

Re: Yleinen Öljy/voiteluaine topic

tuli ostettua 10w40 öljyä kun tua 10w30 vaahtoutuu iha löysäksi litkuksi :?
Kirjoittaja JÄBIKKÄ
16.06.2008 22:51
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Vastaukset: 1549
Luettu: 292615

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

laitoin öljynlämpömittarin ja 20mm lorton kiinni
Kirjoittaja JÄBIKKÄ
16.06.2008 16:18
Keskustelualue: Tuning ja parantelu
Aihe: Pulttirengas
Vastaukset: 94
Luettu: 32891

Re: Pulttirengas

itellä kun tein pulti pyörän niin lähti ventiili irti kun oli vajaa rengas, kova pito ja "tehoo" :lol:
Kirjoittaja JÄBIKKÄ
15.06.2008 15:58
Keskustelualue: Tuning ja parantelu
Aihe: Renkaat
Vastaukset: 1673
Luettu: 344203

Re: Renkaat

jellona- kirjoitti:Millä kumeilla ootte saanu parhaiten burnattua? Ittelläni on ollu pari jotai halppis kumia, toisesta ei tullu savua millään ja toisella taas ihan heti :) Honlein vakio kumit (Y)
finnspeedi on kovasana se kestää pitkään ja jopa vinkuu burnatessa :mrgreen:
Kirjoittaja JÄBIKKÄ
10.06.2008 18:06
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pesu, vahaus yms. topic
Vastaukset: 57
Luettu: 32596

Re: Pesu, vahaus yms. topic

ite pesin mopon mootorin pesuaineella ja painepesurilla.
Mopo näytti kuin uudelta sen jälkeen 8) ,mutta ois vaan pitäny lakata kiilotetut kohdat kun ne hapettu (johtu varmaan pesu aineesta?) :( .
Kirjoittaja JÄBIKKÄ
05.06.2008 22:08
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
Vastaukset: 618
Luettu: 111229

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

pistin 20mm PHBG ja pari suutinta tilaukseen 8)
Kirjoittaja JÄBIKKÄ
05.06.2008 22:06
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Vastaukset: 1549
Luettu: 292615

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

tein tossa ajankuluksi imukaulan 20mm PHBG varten ja maalasin ohjaustangon.
Kirjoittaja JÄBIKKÄ
28.05.2008 20:00
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Honda Monkey '99
Vastaukset: 82
Luettu: 23075

Re: Honda "Pommi" Monkey

Hyvältä näyttää (Y)
Kirjoittaja JÄBIKKÄ
22.05.2008 19:42
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankiin kohdistunut ilkivalta, rikokset ja mollaus
Vastaukset: 627
Luettu: 139861

Re: Mankiin kohdistunut ilkivalta, rikokset ja mollaus

kyllähän tota laiskaksi paskaksi on haukuttu(eikä mikään ihme :roll: ),mutta nyt kun voitin peeveen niin on manakin saanut arvostusta 8)
Kirjoittaja JÄBIKKÄ
15.05.2008 22:18
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Vastaukset: 1549
Luettu: 292615

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

uutta putkee rupesin tossa väsämään. Hyvällä säkällä jo huommenna pääsee kokeileen (Y)
Kirjoittaja JÄBIKKÄ
12.05.2008 22:16
Keskustelualue: Tuning ja parantelu
Aihe: Öljynjäähdyttimet
Vastaukset: 338
Luettu: 168371

Re: Öljynlauhduttimet

saako noita tehokaampia pumpuja muualtakin kun moposopista?
Kirjoittaja JÄBIKKÄ
11.05.2008 21:20
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Honda Monkey 95
Vastaukset: 134
Luettu: 34158

Re: Honda Monkey 95

ootpa saanut gianellin näkösen tosta putkesta (Y)
Kirjoittaja JÄBIKKÄ
11.05.2008 21:10
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Honda Monkey 95
Vastaukset: 134
Luettu: 34158

Re: Honda Monkey 95

BT kirjoitti:kyllä ymmärsin, ku kattelin tubesta videoo äänistä ja mietin ku kuulostaa niin erilaiselta normi vv-putkeen verrattuna
linkkiä tohon videoon?
Kirjoittaja JÄBIKKÄ
17.04.2008 18:01
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
Vastaukset: 618
Luettu: 111229

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

pitäs varmaan uudet kytkinlevyt hommata :?