ja eilen piti vaihtaa nokka aksila kun oli nokka rattaan pultit menny poikki
E:ja lisää korjattavaa löyty! Kun lähin ajeleen niin pamahti nokkarattaan se suoja lätkä paskaks
syynä oli kiero nokka ratas.
hinta vertailuavaan aateli.monkey-speed kirjoitti:Miks pitäs ostaa jostain muualta kuin Moposopista?
mula on imuvenan korkis ja hyvin toimii!Hal0 kirjoitti:Niin on mutta eikös jotku oo laittanu sen kanteen, imuvenan korkin paikalle vai oonko nähny omiani..?
veljellä oli joskus samalainen viritysJuissi kirjoitti:Eno selitti, että oli laittanut vastuksen toimimaan vapaavaihteen merkkivalon kautta ja johdot johtosarjan sisälle. Se patentti toimi sillain että aina vaihteen ollessa päällä rajotin sammu ja toisteppäin.
finnspeedi on kovasana se kestää pitkään ja jopa vinkuu burnatessajellona- kirjoitti:Millä kumeilla ootte saanu parhaiten burnattua? Ittelläni on ollu pari jotai halppis kumia, toisesta ei tullu savua millään ja toisella taas ihan hetiHonlein vakio kumit
linkkiä tohon videoon?BT kirjoitti:kyllä ymmärsin, ku kattelin tubesta videoo äänistä ja mietin ku kuulostaa niin erilaiselta normi vv-putkeen verrattuna